Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tlfinterieurs.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het  mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting
WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese
Commissie. Dit ODR platform is hier te vinden. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij staan voor je klaar!

Wij helpen je graag via telefonisch contact, E-mail of Whatsapp.

0342 - 769059
Facebook
WhatsApp
Email

Wij staan voor je klaar!

Wij helpen je graag via telefonisch contact, E-mail of Whatsapp.

Telefoon
Facebook
Telefoon
WhatsApp

TLF interieurs

Mis geen enkele aanbieding!

Meld je  nu aan voor de nieuwsbrief!

Updating…
  • Geen producten in de winkelwagen.
De waardering van www.tlfinterieurs.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.0/10 gebaseerd op 889 reviews.